Науково-методична проблема:«Проектування як особливий різновид організації сучасного навчально-виховного процесу, наукової та практичної діяльності на уроках історії та правознавства»


четвер, 24 серпня 2017 р.

День Незалежності України

Результат пошуку зображень за запитом "День Незалежності України"

Дата проголошення незалежності Україна стала поворотною віхою в історії розвитку Української держави і могутнім стимулом для плідної, натхненної праці заради миру й добробуту. За роки незалежності нам вдалося подолати труднощі становлення демократії держави. І навіть у настільки нелегкий період економічного спаду наш народ, завдяки працьовитості та цілеспрямованості, вносить гідний внесок в розвиток нашого рідного міста та всієї України. День Незалежності Україна для нас є свято єднання, переоцінки наших ідеалів і орієнтирів розвитку державності і зміцнення стабільності. Від усієї душі бажаю вам міцного здоров'я, щастя, добра, достатку, миру, наполегливості і перемог у вирішенні життєво важливих проблем нашого міста і подальших успіхів у всіх справах і починаннях в ім'я процвітання незалежної України.
Україно моя співуча,
Ніжна нене, колиска добра!
Я люблю твої древнії кручі,
Буйну зелень на схилах Дніпра.
Ти одвічна — у пісні, у слові,
Ти у думах співця-кобзаря,
Україно моя казкова,
Наше серце для тебе співа.
Живи, Україно! Живи для краси,
Для сили, для правди, для волі!
Співай, Україно, як рідні ліси,
Як вітер в широкому полі.
картинки ко дню независимости украины

Немає коментарів:

Дописати коментар