Науково-методична проблема:«Проектування як особливий різновид організації сучасного навчально-виховного процесу, наукової та практичної діяльності на уроках історії та правознавства»


субота, 9 травня 2015 р.

Вітаємо з святом Перемоги!

События
Я чую у ночі осінні,

Я марю крізь синій сніг:
Вростає туге коріння
У землю глевку із ніг.



Стають мої руки віттям,
Верхів’ям чоло стає,
Розкрилося ніжним суцвіттям
Збентежене серце моє.



Вростаю у небо високе,
Де зорі — жовті джмелі,
І чую: пульсують соки
У тіло моє з землі.



Зі мною говорять могили
Устами колишніх людей,
І їх нерозтрачені сили
Пливуть до моїх грудей.



О земле жорстока й мила,
Ковтнула ти їхні дні —
Усе, що вони любили,
Віддай долюбить мені!



Усе, що вони не домріяли
У чорному ґвалті боїв,
Хай клекотом і завіями
Ввірветься в думки мої!



Вслухайтеся, земле і небо,
У рокіт страждань моїх —
Живу не лише за себе,
Я мушу жити й за них.

19.05.1962 Василь Симоненко
Рита Бойко                            
СОЛДАТСЬКА БАЛАДА 

День і ніч гули гармати
І в полях цвіли жита,
Син до матері – солдатик –
В бліндажі писав листа.

Враз «катюша» залпом-знаком
Прогриміла над Дніпром.
І побіг солдат в атаку
З недописаним листом.

У жорстокому двобої
Впав солдат між рідних трав
І вже мертвою рукою
Лист до серця пригортав.

Інша мати поховала
Там бійця, де він поліг,
Де калина процвітала
Біля схрещених доріг...
 
Федір Малицький                                            
Ніколи Знову! . Политика
Aukro.ua

Немає коментарів:

Дописати коментар